onsdag 23. oktober 2013

Første frostnatt


Før helga hadde vi første frost natta, når vi stod opp, var jeg ikke sen med og hente kamera og macro linsa og ta litt bilder.




Har vært veldig sløv her i det siste, de siste 5 ukene , har jeg vært 3 barns mor til våre hunder og nykomlingen Zara på 3 måneder. De dagene jeg har fri går til og være hjemme med hundene, kose masse med de og slappe av.

Er inne i lavsesongen på jobb for tiden, og da er det mye fri for tiden. Akkurat nå passer det godt, siden vi har en liten valp i hus, men ellers blir det veldig lange dager.

2 kommentarer:

Anne-Berit sa...

Godt å ha god tid med valp i huset. Lenge siden jeg har vært innom her og sett på dine vakre bilder, men nå er blogglysten begynt å komme tilbake, så da blir de sikkert oftere. Har laget meg en hverdagsblogg, og håper du ser innom. Ble lei av å ha bare fotobloggen. Ha en fin kveld, og kos deg med de firbeinte :)

Anne sa...

Valp er som å være mor til en nyfødt det sikkert :-) kos deg med den lille firbente :-)

Translate

Min bloggliste

Bloggarkiv

Følgere

Populære innlegg

Totalt antall sidevisninger