mandag 5. august 2013

En dyvåt Barkarole stilkrose


Det skal veldig godt gjøres i disse dager og ikke bli våt, de siste dagene har vi hatt noen enorme regnbyger med torden og lyn. Torden og lyn har vi ikke hatt i dag, men noen kraftige byger har vi hatt. I mellom 2 byger smatt jeg ut med Mr. Nikon og 40 mm macro'en for en gangs skyld, og skulle se hvordan det gikk med rosene.

Barkarole kjøpte jeg fra Bakker Holland i vår, og nå står den med masse masse knopper som er på vei ut, og bare det kjekke vestlandsværet kan la regn være regn en stund nå, så kan jeg få ta inn noen roser fra egen hage .

I dag fikk jeg for øvrig en kjekk og koselig pakke fra Fru Marit i postkassen, jeg hadde visst vunnet på den siste give away'en hennes, og i pakken lå der 3 lilla flotte kjøkkenhåndklær og 1 håndsåpe med lavendelduft.
Tusen takk for en koselig start på uka .

Her kommer bildet av den dyvåte rosen.


2 kommentarer:

fru trollhagen sa...

Så vakker den er :)Et makroobjektiv har jeg lyst på. Tar ofte bilder av ting jeg vil komme nært innpå.

Dirk Rosin sa...

flott ! :-)

Translate

Min bloggliste

Bloggarkiv

Følgere

Populære innlegg

Totalt antall sidevisninger