onsdag 10. juli 2013

Ny rose i blomst



Klaserose " Europeana" 

Store fylte dyprøde roser uten duft. Bladene er mørkrøde. Utbredt vekst. 

Denne har aldri vært i hagen vår før, når der er nattåpent på jobb med 50 % ute i hagesenteret, er det farlig for meg som liker blomster. Men nå er det fullt i alle bed i hagen, og terrassen begynner og fylles opp den også, med rabarbra, tulipanløker i potter, rosetrær i zinkbaljer og pion i zink. Venter bare på at alt skal få springe ut i blomst, så får macro linsene det jaggu meg travelt.




3 ukers sommerferie lakker og lir dessverre mot slutten, har kun imorgen og fredag igjen, så er det tilbake på jobb igjen på mandag.

4 kommentarer:

Marit Helene Gåsland sa...

Ååå så nydelige bilder, røde klatreroser minner meg om bestemor.
Klem og god helg fra Marit.

Mimmi sa...

Så snygga:) Den i svart vit var jätte fin .men favoriten blir ändå den i färg:)

fru trollhagen sa...

Vakre roser! Makro objektiv virker så kjekt å ha. Kanskje en gang :) Nå for tida handler det om å finne ut hva vi skal plante i den nye hagen vår. Bedene har fått kantstein og kan fylles med jord og plantes i. Vi må bare finne ut hva vi vil plante :) Ha en fin dag! :)

Dirk Rosin sa...

liker best roser i farge :-) jeg er og ferdig med ferie nå :-(

Translate

Min bloggliste

Bloggarkiv

Følgere

Populære innlegg

Totalt antall sidevisninger