torsdag 18. juli 2013

En av mine sommerfavoritter er


kaprifolum, disse dufter så godt at en kan drømme seg alldeles bort.



Mine 2 som jeg kjøpte for ikke lenge siden, ser ikke ut til og blomstre i år. Så da får jeg nøye meg med et bilde jeg tok forrige uke når jeg var en liten kveldstur..

Fri i dag, siden det er rett på jobbehelg etter 3 ukers ferie. Tror aldri jeg har slitt så mye med og komme i gang igjen etter sommerferie noen gang, får håpe det blir bedre neste uke.

Ha en fin torsdag der ute:)

1 kommentar:

fru trollhagen sa...

Fin torsdag til deg også! :) Her regner det, så da er det fint å kose seg inne. Litt rydding har det også blitt. Har fortsatt esker med ting i etter flyttingen, så det er stadig litt å gripe fatt i ;)

Translate

Min bloggliste

Bloggarkiv

Følgere

Populære innlegg

Totalt antall sidevisninger