torsdag 7. mars 2013

Jordbær stiklinger


Disse kom inn i butikken for et par uker siden, kunne ikke dy meg og kjøpe med meg hjem.
Stiklinger har jeg aldri prøvd før, så prøver meg for første gang i år med dette.



I dag har jeg hatt fridag, og dagen. Fint vær har det vært, jentene har fått seg 2 lange turer, vasket klær, skiftet på senga for helga, lagt sammen klær og ellers dillet og slappet av.

7 jobbedager igjen, så er det ferie i over 1 uke, skal bli uvant. Håper på bra vær , slik at Mr. Nikon kan få ta seg et par turer på jakt etter vårtegn.

2 kommentarer:

Dirk Rosin sa...

lykke til , håper de smaker nå de er moden :-)
hilsen dirk

Anne sa...

Ohoiii det blir det blir og her er håp Christine :-)

Translate

Min bloggliste

Bloggarkiv

Følgere

Populære innlegg

Totalt antall sidevisninger