søndag 24. mars 2013

Ikke forstyrr!!!


Har hatt ferie denne uka og det har vært uvant men også litt herlig. Bare avslapping og kosing med hundene. I helga har vi vært i Stavanger på årets første dobbel utstilling, det gikk veldig bra i går men ikke fullt så bra i dag. Men det overlever vi.

Våren er tida for Sirkus, og i dag og i morgen er det Sirkus Merano, som skal være her. Måtte ut en liten tur i ettermiddag eter at vi kom hjem, og kjørte for og lete etter hvor de holdt hus hen. Fant de til slutt, og tok meg en liten tur rundt der de hadde slått seg ned, i håp om og få se noe og ta bilde av. Da jeg var komt halvveis, fant jeg dette snåle dyret.


Vet ikke om jeg kommer til og blogge så mye i påsken, så hvis ikke så får alle ha en Riktig God Påske. Jeg har kun fri skjærtorsdag, ellers er det jobbing.

Tjobing, tjobing.

1 kommentar:

Dirk Rosin sa...

:-) morsomt bilde. god påske,
hilsen dirk

Translate

Min bloggliste

Bloggarkiv

Følgere

Populære innlegg

Totalt antall sidevisninger