søndag 24. februar 2013

Gult e kult


Gule roser er til en forandring kommet i butikken på jobb. Uvant med gule roser, og når jeg er gått lei av tulipaner, da må noe annet prøves. Kan ikke huske og ha hatt gule roser hjemme engang før.

Men en gul rosebukett ble med meg hjem på fredags ettermiddag, så da har macro'en nok en gang vært på farten.

I dag har vi hatt et aldeles nydelig vårvær, så da har vi gått tur sammen med broren min, forloveden, 3 barn og 1 hund.. Vi gikk tur i 3 timer og fikk tatt masse masse bilder, som jeg skal fremkalle tenkte jeg.


3 kommentarer:

Trollstubben foto sa...

Hallo Christine.
Nydelig gul rose.
Vi har også hatt et deilig vær i dag.
Håper det kan vedvare.
Stor klems fra meg.

Dirk Rosin sa...

fin liten minne at våren rund hjørne :-)
hilsen dirk

Irén T. A. Færevaag sa...

Så vakker og flott rose! Fantastisk gulfarge! Flott fotografert, Christine :-)

Ønsker deg en fabelaktig helg!

Translate

Min bloggliste

Bloggarkiv

Følgere

Populære innlegg

Totalt antall sidevisninger