onsdag 9. januar 2013

Nye nettbutikk

Anne med Moseplassen har tidligere skrevet innlegg on nettbutikker med blomsterfrø osv.
I kveld var jeg i inne og kikket på den ene butikken, og der var der mye snadder,så der blir en liten bestilling der i løpet av den nærmeste tiden.
I dag har jeg hatt fri, og det har blitt gjort fint lite og ingenting. Greit med ein sånn dag o innimellom. Sett på litt bilder som jeg har lyst til og scrappe med, det får jeg ta over helga, da det er jobbehelg.

Men nå sier jeg natt natt, min lille søte Bessie ligge på armen og sove godt.

1 kommentar:

Irén T. A. Færevaag sa...

Heisann Christine!

Høres ut som du koser deg med smått og stort! Herlig :-) Her er ting litt på halv åtte som du vet, men jeg fikk tatt meg en liten halvtime ut med kameraet i går. Det var deilig å "tømme" hodet for tanker og grublerier og bare nyte frisk, kald luft og fange noe småtteri med 7D'en :-)

Ha en strålende dag!

Translate

Min bloggliste

Bloggarkiv

Følgere

Populære innlegg

Totalt antall sidevisninger