lørdag 5. januar 2013

Inn med vårblomster


Etter at jul og nyttår er over, er det på tide og få inn litt nye og friske blomster,slik som disse.





Disse vokste jeg opp med når jeg var liten, og har lett etter disse de siste årene. Og når en hørte navnet "kusom" på disse yndige, er det ikke lett og finne de. Men etter og ha hørt med gartneren på jobb i går, fikk jeg endelig konstatert at spesielt den lyse gule går inn under navnet "kusom" og dufter noe himmelsk.

Tar man vare på en primula kan den plantes ut til våren. Så disse 3 fargerike vennene mine skal få seg en plass ute i hagen når våren smått om senn dukker opp.

Nå er det tid for andre del av Hver gang vi møtes, så tudeluu.

Ingen kommentarer:

Translate

Min bloggliste

Bloggarkiv

Følgere

Populære innlegg

Totalt antall sidevisninger