lørdag 5. januar 2013

Godt Nyttår


Litt sent ut i nyåret, men når en har lett etter ledningen som går fra kamera til data'en , og med en del bilder og legge ut så er det ikke kjekt uten kabelen. Den fant jeg endelig i dag, den hadde havnet i smartboksen sammen med julebyen og blant masse smånisser. Åh, lykke, så nå har jeg fått lagt inn bildene på dataen, og ledningen, den skal legges i samme skuffe som kamera ligger i.

Forrige helg fikk vi inn avskårne anemoner i butikken, og for meg som ikke får anemoner til som jeg sår fra frøposer var dette noe nytt. Synes disse var fine, og med en fin farge også, var mørke lilla / blå, men rosa ble med hjem.

Sviblene satt jeg på badet oppe til slutt for at de skulle få springe ut, selv etter at jula var over, men skitt au.. Fine ble de lell.






2 kommentarer:

Ruth B. sa...

Godt Nytt År til deg og.
Måtte det bli eit fint og godt år, med mange gode stunder bak kameraet.

Marie sa...

Anemoner e någe av dei finaste blommane eg vett om!
Nydelige sviblar også :)
God helg :)

Translate

Min bloggliste

Bloggarkiv

Følgere

Populære innlegg

Totalt antall sidevisninger