søndag 6. januar 2013

Godt med


reker til middag / kvelds på en fredags kveld. Når en har spist masse julemat og julepålegg i det siste, er litt lei av forskjellig, og har lyst på noe annet enn pizza til middag. Dessuten kom jeg over et innlegg en eller annen plass at skalldyr var på sitt beste nå, det var vel derfor jeg kom på tanken på reker på fredag.

Kjøpte 1,5 kg ferske reker i pausen min og fersk loff til, så når jeg hadde hentet mannen på jobb om kvelden, bar det hjem til reker, loff og sitron til. Du verden så godt det var, rekene var stappfulle i rogn, noe som undertegnede klarer seg godt uten.

Nå er snart helga over for denne gang, godt med en frihelg etter 3 travle jobbehelger i Desember, nå har jeg fått slappet godt av, puslet i huset, bestilt litt bilder og blomsterfrø, lagt ut noen innlegg og endelig fått gått turer med gullene mine igjen.


1 kommentar:

marit´s,,, sa...

Å ja reker og sjømat er så godt, og spesielt nå etter all den fete julematen.

Vi har hatt fisk og masse grønsaker i alle former noen dager nå, jeg kjenner at kroppen trengte det.

Ha en fin onsdag, Maritklem.

Translate

Min bloggliste

Bloggarkiv

Følgere

Populære innlegg

Totalt antall sidevisninger