søndag 6. januar 2013

Årets første frøbestillig i boks

Abonnerer på Hagetidend bladet, for de som er hagefrelste. Det står mye bra i disse bladene, i bladet denne gang var det avbildet masse drivhus med navn på linker hvor en kunne gå inn på og lese mer. Det gjorde jeg for nysgjerrighetens skyld, litt for og se prisen på drivhusa, men for og se litt mer. De hadde til og med en god del blomster, grønnsaksfrø og urtefrø. Nå havnet det her noen poser med erterblomster, da jeg er helt gal etter disse.

Siden jeg endelig fant kabelen til kamera i går, har jeg lagt inn en bildebestilling slik at jeg har noe småpussel og gjøre når jeg har noen fridager.

Nå tar jeg natt, så ser jeg om der kommer noe innlegg senere også.

Ingen kommentarer:

Translate

Min bloggliste

Bloggarkiv

Følgere

Populære innlegg

Totalt antall sidevisninger