tirsdag 13. november 2012

Mer opprydding

Ein fridag te, noen vil rope hurra for 2 fridager, mens eg derimot er så rastløs at eg går på veggene. I gårvar det loftet som fikk merke det,i dag var jeg på fretex og bosset med det eg tok ned. Dagen i dag har gått til opprydding på rommet mitt, har fått tatt en del og forysette i mårå kveld, når eg e komt så godt i gang.
I mårå e det jobb heldigvis fra morgen av, blir litt rart etter 2 dager fri. Veret e regn, regn og regn så kamera ligge godt i skoffå ser det ut for, og der blir det visst liggendes også ser det ut for etter værmeldinga og dømme.

2 kommentarer:

Koselig koselig sa...

Når jeg var på fotokurs med Håvard Flaatten i forrige uke så sa han at regnvær var et spennende vær å ta bilder i . Gå ut og ta bilder sa han...
jeg har tenkt å prøve meg neste gang det regner. Gjør det du også da vel? :)))

Irén T. A. Færevaag sa...

Hei på deg, Christine! Du og du så flittig du er da :-) Kjekt med fridager, men jammen er hverdagene ikke så verst de heller...

Men du - kameraet trenger du vel ikke pakke vekk om det regner litt. Da rigger du deg til med noen stilleben inne etter ønske, og knipser i vei :-) Mørkt rom, rigge til med noen lamper, og vips så tar du de lekreste blomsterbilder f.eks :-)

Translate

Min bloggliste

Bloggarkiv

Følgere

Populære innlegg

Totalt antall sidevisninger