tirsdag 20. november 2012

Mandagstema # 67


Helene er på farten igjen med nyt mandagstema. Denne gangen har hun valgt en smak av ...

Ser mange har lagt ut en smak av sommer, var lenge i tvil om hva jeg skulle legge ut, men fant til slutt dette.

For et par uker siden hadde vi foreldrene mine og svigerfar og svoger på middag på en lørdagskveld. Mannen og jeg har de siste årene pleid og tjuvstarte julen litt, med og ha enten ribbe eller pinnekjøtt en stund før jul, så middagsgjestene våre fikk servert ribbe med tilbehør i oktober, og det slo visst an.

Så mitt bidrag denne uka er altså en smak av jul...


Sosssisser må være med når det er julemat.

Bordet er dekket.

Ribba er ferdig og svoren er sprø. Er mektig imponert, for denne gangen var det jeg som måtte lage middagen mens mannen var på jobb. Hurra. Jeg klarte det.

3 kommentarer:

Huldra sa...

Det klarte du såvisst. Jeg er nok den størst svor-tyven som finnes, og tror nok jeg ville forsøkt å loppe denne ganske så godt ja.. Nam! :)

Livet ... på Øvre Holt ! sa...

MMmm det så godt ut !! Takk for svar inne hos meg .Jeg prøver nå å betale for mer plass og får bare beskjed om at det er tekniske problemer. Blir så iriiitert !

MissMette sa...

Hei Christine :)
Tusen takk for koselig kommentar
inne hos meg ღ - så hyggelig :)
Nydelige bilder her som fikk meg
rett i julestemning :) Ribbe er
bare nydelig godt - flott innlegg!
Ønsker deg en riktig fin helg,
klem fra Mette :)

Translate

Min bloggliste

Bloggarkiv

Følgere

Populære innlegg

Totalt antall sidevisninger