mandag 19. november 2012

Litt juleblomster


Jul og advent nærmer seg med stormskritt, da er det kjekt og ha en arbeidsplass hvor en får se hva som kommer inn i butikken. Azalea har vært inne en liten stund i rosa, røde og hvite, mens lilla er nettopp kommet inn, da ba en lilla om og få bli med meg hjem.

Amaryllis er også kommet i butikken, har vanligvis kjøpt rød, når jeg har kjøpt, men nå kjøpte jeg en hvit en til forandring.

I dag på fridagen etter jobbehelg har jeg gjort fint lite og ingenting, klesvask, ligget lenge, laget skikkelig middag på en fridag og ellers bare slappet av.




I mangel på motiver og med et forferdelig vær ute for tiden, fant jeg fram blitzen og lekte meg litt i dag.

4 kommentarer:

Irén T. A. Færevaag sa...

Herlige fargeklatter i mørketiden! Gøy å leke seg med kamera og blitz inne når det er møkkavær ute! Fikk lyst til å gjøre det samme, men her er det bare grønne planter gitt...

Ha en flott uke, Christine :-)

Irene sa...

Nydelig farge. Ja, er en litt kreativ, finner en alltid motiver selv på en innedag :o)

Livets små øyeblikk sa...

Jeg tror ikke jeg har hatt Azalea før, kanskje jeg må prøve - en vakker blomst. Amaryllis har jeg alltid har til jul, og hvert år kantrer den fordi den blir for lang - juletradisjoner på godt og vondt;)
Jeg venter i det lengste med å finne frem blitzen, har ikke særlig kontroll med den og bildene mine blir litt merkelige føler jeg. Men det må nok til nå, det blir jo bare mørkere og mørkere.

Ha en fin kveld
-Hanne-

maj sa...

Takk for hyggelig kommentar hos meg:))
Nydelige blomster du har kjøpt! Flotte bilder også:))
Ønsker deg ei fin uke:))

Translate

Min bloggliste

Bloggarkiv

Følgere

Populære innlegg

Totalt antall sidevisninger