mandag 12. november 2012

Fridag og kjede dag

Ikke alle fridager er kjekke, og spesielt når en ikke har noen planer. Så etter og ha kjørt mannen på jobb i dag morges gikk jeg op på loftet når jeg kom hjem og gikk løs på det som skulle til fretex og det som skal på bosset. Så etter og ha brukt halve dagen / kvelden der oppe har jeg endelig fått ryddet skikkelig opp, og håper at det blir lenge til neste gang. I morgwn tidlig bærer det først til fretex med et lass for så hjem og hente det som skal på bosset. Hvis det ikke blir jobbing i morgrn heller, skal jeg begynne og ta bilder av alt det som skal selges. Hihi, det er farlig med fridag, men er så fornøyd med alt jeg har fått gjort i dag, og håper innsatsviljen er like stor i morgen.

2 kommentarer:

Livet ... på Øvre Holt ! sa...

Takk for koselig kommentar inne hos meg. Så flink du har vært ,et skikkelig ork å ta en sånn ryddesjau ! Så godt å være ferdig med det ! Ha en deilig kveld !

Eva Cathrin sa...

Takk for hyggelig besøk på fotosida mi :) Her er det husvask i dag..men utsetter med å twitre og strikke..
Ha en flott dag.

Translate

Min bloggliste

Bloggarkiv

Følgere

Populære innlegg

Totalt antall sidevisninger