lørdag 24. november 2012

Borås Dyrepark del 1


Sommerferien tilbragte vi i leiligheten til foreldrene mine i Karlsborg, jeg hadde meldt på Bessie til 2 dagers utstilling i Borås, og vi hadde bestilt oss hotell der i 3 dager. Siden vi skulle på dobbel utstilling lørdag og søndag, ville vi finne ut hvor utstillingen skulle være og siden Borås Dyrepark var rett i nærheten, ville jeg tilbringe et par timer der på fredagen. Med blitzen, et par minnekorter tomme, 2 batterier fullladet og et par objektiver og kamera i bagen, satt mannen meg av utenfor Dyreparken, mens han og hundene ville gjøre noe annet. Når mannen satt meg av, fikk han streng beskjed, ikke ring meg etter 1 time. Dyreparken var så store at eg konne brukt ennå lenger tid enn ka eg gjorde, dele dyreparkbildene i 2, for ellers så blir det så kjempestort innlegg.

Kos dere med bildene.

































Herlig med skikkelig langhelg, i går fikk jeg pyntet til advent og jul, juletreet blir ikke tatt før 20 desember, men nissene er kommet på plass, og Bessie koser seg med og dytte til nissene slik at de ramler bakover. Sykepasienten ligger i sofaen og tar livet med ro, så jeg får gjort masse imens. I dag eller i morgen har jeg tenkt og bake til jul, like greit og få gjort alt , når jeg først er i gang og har litt energi.

Ha en super lørdag.

1 kommentar:

Irén T. A. Færevaag sa...

Hei på deg!

Ja her var det mange flotte bilder og motiv! Kan tenke meg du storkoste deg :-)

Translate

Min bloggliste

Bloggarkiv

Følgere

Populære innlegg

Totalt antall sidevisninger