søndag 21. oktober 2012

Siste innkjøp i hagen for i år


Nå nærmer det seg vinter og kuldegrader, så siste innkjøpet i hagen i år ble denne anemonen, Pretty Lady Emily. Hadde ikke tenkt og kjøpe mer til hagen i år, men når den kom på 70 % og var litt flere igjen ute i hagesenteret, var der en som ba meg om og bli med hjem. Så den kom i leveggsbedet denne uka, før frosten setter inn for alvor.



Har sagt til mannen at neste år blir det veldig "billig" i hagen, for det eneste jeg skal ha er en drivhusbenk og jordbærplanter. For ellers er det ikke plass til mer. I år har jeg fått plantet eple og plommetre, syrin og sommerfuglbusk, masse stauder og 10 rosetrær, Så en kan trygt si at jeg gleder meg til neste års blomstring.
Og nå er masse forskjellige tulipanløker, krokus, påske og pinseliljer kommet i jorda, sammen med rosa og blå svibler, prøver på noe nytt i år.

1 kommentar:

Irene sa...

Kjenner meg igjen her ... en tur til hagesenteret og jeg har med meg mer enn jeg burde hjem! I går kom de siste løk og planter i jorda. Nå er det fullt overalt, spørs om ikke bedene må utvides neste år, haha. Ha en fin uke!

Irene

Translate

Min bloggliste

Bloggarkiv

Følgere

Populære innlegg

Totalt antall sidevisninger