tirsdag 30. oktober 2012

Mandagstema # 64


Helene er på farten igjen med nytt mandagstema. Denne gang er det sommerminner. Vet ikke helt hvilket bilde jeg skal velge av de hihi ca 2 - 3000 tusen bildene jeg tok på 3 ukers sommerferie i Sverige i år.

Men dette ble valget mitt denne gangen. Vi hadde en dagstur til Hjo, en kjempekoselig liten by ca 1/ 2 times kjøretur fra Karlsborg. Vi hadde fint vær og ville ha oss en liten matbit, valget falt på dette, og det var slettes ikke feil, det smakte utrolig godt.



Belgiske vafflor med varm hallonsylt och en cola på burk ble dagens matbit.

For flere flotte sommerminner, klikk deg inn på http://helenesblogadresseat.blogspot.no/

Her skinner sola selv med litt frost i bakken, så snart blir det ut med jentene og kamera i håp om og få litt frostbilder. Nå har jeg bestilt meg polariseringsfilter til et objektiv til vinter og snø, så det skal bli spennende og se hvordan det fungerer.

Ingen kommentarer:

Translate

Min bloggliste

Bloggarkiv

Følgere

Populære innlegg

Totalt antall sidevisninger