onsdag 17. oktober 2012

Mandagstema # 62


Selv om vi er midtveis i uka, slenger jeg meg på utfordringen hos Helene denne gangen. Denne uka er det elektronikk hun har valgt. Var ikke helt sikker på om jeg fant noe motiv, så kom jeg plutselig på den nye telefonen min som jeg foreløpig er veldig godt fornøyd med, Samsung S II.



I morgen og fredag skal jeg jobbe kveld, etter 2 dagskift og 1 dag fri. Håper at kontrakten min blir klar i morgen, jeg er så heldig at jeg får meg fast stilling der jeg liker meg aller best, med 100 % i høysesongen og 40 % i lavsesongen. Åh, lykke, nå kan jeg endelig senke skuldrene og slippe og tenke på mer jobbsøking.

For flere elektronikk bidrag kan du klikke her : http://helenesblogadresseat.blogspot.no/

4 kommentarer:

Marie sa...

Ser du har bilde av mobilen min ;)
Gratulerer med fast jobb!
Eg går i vikariat sjølv og eg hadde blitt overlykkelig for fast stilling.

Irén T. A. Færevaag sa...

Heisann Christine!

Først av alt: Gratulerer med fast jobb! I disse ulvetider er det verdt mer enn noe annet...

Grattis med ny mobil også! De egner seg superbra til å lese blogger på også de der smartmobilene :-) Enda bedre når de (vi) som lager bloggene haker av for mobilmal også.

Hilsen Irén

Anne sa...

SÅÅÅÅ utrolig glad på dine vegne Christina at du kan ikke tro det, håper alt klaffer nå :-) og at verden går litt din vei.

Svar på mail skal komme så straks jeg har litt tid og ro rundt meg her :-)

Klem.

Huldra sa...

Grattis så mye med både jobb og telefon. Hørtes ut som en flott løsning :)

Translate

Min bloggliste

Bloggarkiv

Følgere

Populære innlegg

Totalt antall sidevisninger