torsdag 4. oktober 2012

Himmelsk # 105


Prøver meg på en ny utfordring før jeg skal jobbe i kveld. Denne gangen prøver jeg meg på Himmelsk utfordringen hos Petunia. Er ikke så inne i det her helt, men prøver meg så skitt la gå.
Har vært hjemme nå i 2 dager med en nyoperert hund, mer om det kan Dere lese om på hundene våre sin hjemmeside som er: www.svebakktunet.com - oppdateringer. Prøver og oppdatere hver dag, og ligger godt an så langt.

Men tilbake til bildet jeg har valgt for Himmelsk, det er tatt fra søndagsturen som vi hadde ut til Ryvarden Fyr for 1, 5 uke siden. Da var det strålende vær, i motsetning til det har vært i det siste. Fy søren alt det regn som har kommet ned, plenen er så bløt at den er nesten ikke til og gå på.



For flere flotte himmelsk kan du klikke her: http://petuniablogg.blogspot.no/

4 kommentarer:

Anne sa...

Jammen har du blå himmel du også Christine, og du leverer et flott bidrag til Himmelsk. Ikke farlig å delta på den utfordringen i det hele tatt, så kost hvis en har tid til å besøke de andre bidragene. For min del får jeg kaffebesøk i kveld, så jeg står over denne uka :-)

Ikke kjekt å høre at du har syk hund da, men håper det bare er nødvendighet og at den ikke er sånn styggsjuk...

Torsdagsklem til deg.

Asbjørg sa...

Her ser det ut til å være flott å gå tur!Fint bilde!

Koselig koselig sa...

Å ser jo utrolig sommerlig ut :) Så deilig bilde
Savner sommeren jeg... gruer for mørke vinteren, særlig fordi det er så vanskelig å fotografere da. MEN, det blir vel en råd?
:)

Irén T. A. Færevaag sa...

Heisann Christine!

Der fikk jeg en påminnelse om et sted jeg lenge ar tenkt å reise for å fotografere: Ryvarden fyr. Kanksje vi møtes der "neste gang" :-)

Flott bilde!

Håper det går bra med den nyopererte!?!? Høres ut som de får det beste stell som tenkes kan iallfall :-)

Fortsatt god søndag!

Klem fra meg :-)

Translate

Min bloggliste

Bloggarkiv

Følgere

Populære innlegg

Totalt antall sidevisninger