mandag 22. oktober 2012

Frost i natt?


God morgen eller god formiddag :)

Litt senere oppe enn hva jeg hadde planlagt, på grunn av en hodepine som ikke ville gå vekk med det første.
Så når hundene og jeg tok turen ut i hagen i dag morges, tok jeg kamera med ut.
Fant noe underlig på terrassen og heldigvis hadde jeg makrolinsa på, så det ble foreviget, ellers knipset jeg litt av det som blomstrer fremdeles. Gladiolene ser ut til ingen ende vil ta, nå er der flere som vil snart vil springe ut, og jeg er spent på hvilke farger de gir.


Blue Girl ser ut til og fremdeles vil komme med flere nydelige roser i år.


Og det samme gjelder for Nostalgie rosen min.

Og gladiolene vil visst enda være med de også.

Ingen kommentarer:

Translate

Min bloggliste

Bloggarkiv

Følgere

Populære innlegg

Totalt antall sidevisninger