tirsdag 11. september 2012

Mandagstema # 57


Ny uke og nye muligheter og ny utfordring hos Helene. Denne gangen er det buet. Ikke noe lett og finne et bilde som passer til det. Så nå har jeg dykket i fotoarkivene for de 2 siste årene uten noe bilde. Så da ble det et bilde fra i sommer. Vet ikke om det passer akkurat, men jeg prøver lell.



For flere flotte bidrag kan du klikke deg inn her.

http://helenesblogadresseat.blogspot.no/

Minuset med og jobbe i en sesongbetont butikk, er at når høsten for alvor setter inn, så minker det stygt på jobbingen også, jobber kveld denne uka, så jeg har hele formiddagen ledig, og det er uvant. Får trøste meg med at jeg får gjort litt hjemme imens. Nå er endelig 3 stk minnebrikker helt tomme for bilder, og formatert. Nå gjenstår arbeidet med og gå gjennom et par tusen bilder og sende de jeg ikke er fornøyde med i bosskorga. Det tenkte jeg på og begynne på i morgen, da har jeg fri og skal lage hjemmelaget lapskaus, kan ikke huske sist vi hadde det.

Håper alle får en fin tirsdag, her har det regnet godt, og er betydelig kaldere, så varmeovnen blir skrudd på fra morgenen av.


4 kommentarer:

marit´s,,, sa...

Fint bilde med fine buer , buene er vel nesten overalt bare en ser etter.
Så flink du har vært og ryddet i bilder ,det er vel en ganske stor prosess å gå igjennom alt materialet.
Ha en fin dag på jobb og lapskaus hørtes veldig godt ut.

Maritklem.

amo sin blogg sa...

Flott kanne, slik kunne eg ha tenkt meg.
Fint bidrag i mandagstema :)

Anne-Mari

Anne sa...

Skikkelig lekker buet å den vannkanna der da :-) lekker!!

Malys krok sa...

SÅ STILIG! Flott kanne og buen er jo helt perfekt til tema!

Du, jeg må si deg at det er feil link til dette bildet, jeg kom inn på innlegget til Moseplassen, men fant dette ved å trykke på "eldre innlegg". Ville bare du skulle vite det. -Margit-

Translate

Min bloggliste

Bloggarkiv

Følgere

Populære innlegg

Totalt antall sidevisninger