onsdag 12. september 2012

Favoritt i høsthagen


Anne med bloggen Moseplassen har konkurranse for tiden med hva som er finest i høsthagen?

Hmm, etter mye om og men har jeg funnet disse bildene :)

Favorittrosen min er den utrolig vakre og nydelige stilkrosen BLUE GIRL. Den dufter noe helt vidunderlig og har den vakreste rosefargen jeg vet om. Har 3 stk av denne.

 Elsker høsten med de fine fargene, bare det hersens regnværet kan gi et par dagers opphold slik at jeg kan få komme meg ut på tur med Mr. Nikon som er ganske lei av blomsterbilder nå.

Høstfloksen har visst fått litt mye regn på seg, ser det ut for.

Lyng er høsttid i allefall for meg, her er det høstlyng som jeg ikke har sett før, så den ble med meg hjem en kveld, hihi.


Calluna Vulgaris har fått plass i blomsterkasser og zink potter, er en skikkelig søt farge. Der er utallige sorter lyng og farger, så der er ikke helt enkelt og velge alltid.

Med disse bildene ønsker jeg og være med på konkurransen til Anne.


2 kommentarer:

Kathrine sa...

Skjønner du liker den rosen ja! Flott kandidat til konkurransen. Lykke til:)

Anne sa...

Den rosen tor jeg må være den vakreste som finnes!! og takk som viser meg Christine, ikke så masse kunnskap og viten om roser jeg i grunn, men denne var kjempeflott :-)

Lykke til hos Moseplassen, arti med slike små `konkuranser` innimellom.

Anneklem.

Translate

Min bloggliste

Bloggarkiv

Følgere

Populære innlegg

Totalt antall sidevisninger