torsdag 2. august 2012

Hageroser


Anne med bloggen Moseplassen har denne uka del din hageglede: Roser som tema. Da kunne jeg ikke unngå og finne fram bilder av noen av mine favorittroser. Jeg som elsker roser, det som er så synd nå, er at vestlandet har hatt så veldig mye regn i det siste, at mange av de søte små roseknuppene råtner før de får sprunget ut i blomst. Likevel har jeg klart og knipset noen bilder mens noen av de blomstrer.

Dette er en av de 5 nye rosetrærne mine som jeg kjøpte i vår på jobb. Hvis ikke jeg bommer helt på etiketten så er dette en flott klaserose med navn Heidi Klum. Gleder meg til den springer helt ut, denne kjøpte jeg 2 av forøvrig. Elsker rosa og lilla roser.

En av mine favoritter er denne Nostalgie, kjøpte 2 av denne i fjor sommer. Denne er et nydelig skue med sine lyse rosa farge og et nydelig bladverk.

Denne siste rosen husker jeg ikke navnet på, men denne kjøpte jeg også i fjor, da vi lagde nytt blomsterbedd i fjor, som består av roser, stauder, vivendel og diverse blomsterløker.

For flere flotte rosebilder klikk deg inn her: http://moseplassen.com/2012/07/del-din-hageglede-roser/

3 kommentarer:

Anne (Moseplassen) sa...

Hei Christine :)
Kjempefine roser du deler, vi får krysse fingrene for litt mindre regn nå i august.

- god helg!

Villrose sa...

Heidi Klum var riktig lekker!

Marie sa...

Flotte roser!
Nostalgi har eg også, den er vakker frisk og frodig og er vel ei av dei som tåler regnet best.

God helg :)

Translate

Min bloggliste

Bloggarkiv

Følgere

Populære innlegg

Totalt antall sidevisninger