søndag 15. juli 2012

På hell


er disse vakre rosene som jeg kjøpte for et par måneder siden. Får håpe de blomstrer igjen en gang til i sommer. Slik så de ut iallefall når vi kom hjem fra 16 dagers ferie på fredag. Husker ikke navnet på rosen i farten.

I morgen er det tilbake til jobb igjen etter 3 ukers ferie, så jeg får se om jeg får blogget en del innlegg fra turen vår til Sverige.


Ønsker alle en fin uke, og for de som starter ferien nå, God Sommer, og for oss som er ferdige med ferien allerede.Vi får håpe på at sommeren kommer her også snart.

3 kommentarer:

LarsenFoto sa...

Nydelige roser! Håper du har hatt en fin ferie og at du får en fortsatt fin sommer! :)

Anne Skjevik sa...

Tusen takk for kommentar Christine:-)
Når jeg regner etter er det 13 forskjellige elger rundt oss for tiden, inkludert 3 kalver, og så lenge de ikke kommer for nærme syns jeg det er helt greit å ha dem her.
Den rosen du har tatt bilde av var nok nydelig når det sto i full blomst,synd de ikke varer lenger for roser er jo så fine:-)
Ha en kjempefin dag, og så håper jeg du har bedre vær en det vi har...makan til dårlig sommer her altså..
Klem fra Anne

Lotta sa...

Hej och Tack för din rara kommentar hos mig. Jag har en liten fråga..Har du gjort Yorkshirepudding??? och hur gjorde du i såfall, skulle vara kul att göra själv.
Ha en fin dag.
Kram från Lotta

Translate

Min bloggliste

Bloggarkiv

Følgere

Populære innlegg

Totalt antall sidevisninger