lørdag 7. juli 2012

Ingen sommer


uten at bøndene slår jordene. Syns høyballene de lager nå for tiden, er så festlige og ta bilder av. Hadde tenkt og ta bilde, før de pakket de inn i plast, men der var jeg for sen gitt :)

Bildet er i svart - kvitt, tror det er første gangen jeg har tatt så mye bilder i svart - kvitt, men det blir kjekt og henge opp noen av bildene på veggene i huset hjemme med.

Begynner og bli så kjent her vi er nå, at i dag hadde jeg meg en foto tur på egen hånd, flere bilder derfra kommer i løpet av de neste dagene.










3 kommentarer:

Lindsjö taxar sa...

Tack för kommentar. Kameran är ok. Kallar balarna för mashmallows:-) de ser ju ut så...

Anne sa...

Traktoregg kaller vi disse i Trøndelag, he he

Å sort hvitt er morsomt å jobbe med de, synes du ikke?

Mimmi sa...

Sånt ser vi när vi åker till vårt smultronställe och kollar efter vilt ..men just nu har de gjort klart och tagit in dom alla ..men det blir ju nya sen igen :)
kram

Translate

Min bloggliste

Bloggarkiv

Følgere

Populære innlegg

Totalt antall sidevisninger