tirsdag 17. juli 2012

Bzzzzzzzzz


På vei ut døra i leiligheten i Sverige forrige uke for og gå en kveldstur med hundene, traff jeg på denne. Bildet ble ikke det beste, men når en skal skru på kamera i full fart og prøve og ta bildet, før humla suser avgårde til neste blomst gjelder det og prøve og være kjapp på avtrekkeren.



Ønsker alle en fin midtuke onsdag, for min del blir det kveldsjobbing onsdag og torsdag, og så er det på an igjen med helgejobbing. Det skal bli kjekt i disse salgsdager. I dag har jeg kjøpt meg en Drømminge hagebenk som vi vurderer og ha på kjøkkenet, planen var og ha den i hagen, men siden den store flotte blomsterbuketten jeg fikk av mannen min til bursdagen i helga, henger med hodet allerede etter 2 dager, skal jeg opp og returnere den i morgen. Ønsker da og få pengene igjen, så kjøper jeg heller en hagebenk til, hvis ikke de er blitt utsolgt allerede da.

Planen i morgen ellers før jeg skal på jobb, er og kjøpe masse korger med jordbær, er så heldig og få halv pris på de beste jordbærene som finnes, Jelsa jordbær. Så i morgen skal jeg kjøpe meg 2 kasser til en veldig bra pris. Så de skal pakkes i frysekorger i fryseboksen, så kan vi kose oss med jordbærsaft, jordbærjuice, smoothies og jordbærsyltetøy i vinter. Åh, det skal bli godt.

5 kommentarer:

Irén T. A. Færevaag sa...

Hei på deg! Ja, det er om å gjøre å være kjapp når gode motiv dukker opp på vår vei. Ikke alltid like lett. Synes bildet ditt er fint jeg. Det oser sommer hele veien :-)

Kjenner jeg fikk vilt lyst på saftige, solmodne jordbær etter å ha lest om planene dine...

Gratulerer så mye med overstått foressten :-) Håper det blir ny benk på deg! ha en strålende dag!

Klem fra Irén

Anne sa...

Nemmen vært i Sverige du da :-) og ja, vat alt om at det er vanskelig å ta bilder av insekter i flukt, derfor du aldri har sett noen i bloggen min, he he

Jordbær ja, gud nå fikk jeg lyst på jordbær å...

Marie sa...

Surrande insekt er ikkje lette å få blinkskot av nei :)
Synest du har klart det ganske bra eg :)

Jordbær er godt ja :)
Var på Plantasjen ein dag for ei stund sidan, men då var sikkert du på ferie. Eg kikka meg litt rundt og lurte på om du var der, eg veit jo ikkje kva/kven eg skal sjå etter :)

Karin sa...

Hei Christine.
Tusen takk for kommentaren.
Håper alt er bra med deg.
En nydelig stemor med insekt.
Ha en fin helg du.
Karin

Mimmi sa...

Så fint och vackert du har fångat humlan på bild här :)
kram :)

Translate

Min bloggliste

Bloggarkiv

Følgere

Populære innlegg

Totalt antall sidevisninger