onsdag 20. juni 2012

Testing av 55 - 300 mm


Siden jeg har jobbet som en helt i mai måned og med mer skattepenger igjen enn hva jeg trodde, bestilte jeg meg 55 - 300 mm og SB - 700 blitz til Mr. Nikon. Så nå kan jeg kose meg i sommer.

I kveld har jeg vært på tur med den nye kjekke linsa mi. Lupiner er en av de flotteste sommerblomstene med alle sine forskjellige farger. Kunne gjerne tenkt meg og hatt en god dose av disse i hagen også, men spørsmål er hvor det skulle vært her, for nå begynner det og fylles opp i vår lille hage. Nå ønsker jeg meg eple og plommetre på espalje, hadde vært veldig greit og hatt disse i noen store potter. Får undersøke om vi har sånne på jobb før jeg tar ferie.

Her er bildene jeg fikk tatt i kveld, forresten.




2 kommentarer:

Karin sa...

Hallo Christine.
Nydelige lupiner.
Vakre blomster, men dessverre så blir de så fort avblomstret.
MEN de ER vakre.
Ønsker deg en flott midtsommershelg.
Klems fra Karin

Asbjørg sa...

Ja lupinene er vakre den lille stunda de blomstrer for fullt!

Translate

Min bloggliste

Bloggarkiv

Følgere

Populære innlegg

Totalt antall sidevisninger