torsdag 14. juni 2012

Lilla


En formiddagstur med jentene her om dagen, ble blant annet dette bildet tatt.
Liker godt lilla farge på blomster, så denne tror jeg må komme i sortimentet mitt til høsten eller til våren, nå er det snart fullt i den lille hagen vår allerede.Og som jeg gleder meg til det blomstrer.

I dag har jeg vært og bestilt litt nytt til kamera, 55 - 300 mm objektiv, blitz og 85 mm macro, Det skal bli kjekt og kose seg med når jeg tar 3 ukers sommerferie. Jobbe ut neste uke, så er det ferie.


1 kommentar:

Irén T. A. Færevaag sa...

Hei på deg, Christine!

Surrer innom etter en smule fravær fra bloglandia...

Vakker blomst med alldeles nydelig lillafarge (min favoritt). Grattis med nytt digg til kameraet! Både telezoom og makro blir knall vet du! Misunner deg litt ekstern blitz, men det kommer vel her også etterhvert...

Ønsker deg en fabelaktig fin ferie! Gleder meg til å se bilder :-)

God sommer!

Klem fra Irén

Translate

Min bloggliste

Bloggarkiv

Følgere

Populære innlegg

Totalt antall sidevisninger