torsdag 24. mai 2012

Solnedgang


Nå er endelig sommeren og varmen kommet til Vestlandet også. Er litt vel varmt synes både hundene og undertegnede, men vi overlever ennå.

Plantene blir det iallefall fortgang på nå, med den høye temperaturforskjellen som det har blitt på 1 uke, så nå må både jordbær og rabarbra vannes litt hver dag.

Siden jeg jobber ettermiddager denne uka, ringte pappa her om kvelden og spurte om jeg var på jakt etter solnedgangsbilder, så måtte jeg være obs rundt kl.22. Så før jeg kjørte på jobb i går, la jeg kamera i fotobagen og skrev lapp til mannen om at han måtte ta fotobagen med seg når han skulle hente meg. Fra jobben kjørte vi innom mamma og pappa en tur for og hente aviser, og når vi skulle kjøre hjem, fikk vi solnedgangen med oss, så da var det og gjøre klart kamera.



I kveld har Plantasjen nattåpent og det skal bli litt uvant, godt jeg skal ha fri i morgen ( hihi er pålagt en fridag), da har jeg store planer, det kommer jeg forhåpentligvis tilbake til enten i morgen eller i løpet av helga, har nok ei jobbehelg foran meg.

Nyt varmen så godt som en kan. Ha en fin torsdag.

7 kommentarer:

marit´s,,, sa...

Vakkert og så fine farger.

Marit.

Karin sa...

Hallo Christine.
Så nydelig det bilde var. Ble nesten litt romlemantisk. hi,hi.

Ha en knuppers fredag.
Klems Karin

Marits Hverdagsgleder sa...

Nydelig rett og slett!

Ruth B. sa...

Vakkert!

Anne Skjevik sa...

Kjempefint bilde, elsker solnedganger!!

Ha en flott dag :-)

Koselig koselig sa...

Veldig flott bilde! Jeg er også veldig fascinert av solnedganger og himmelens tegninger, ergo måtte jeg lage en etikett på min blogg som jeg har kalt; Himmelen sett fra min veranda. Det spiller opp noen ganger med helt fantastiske farger og formasjoner :)
Vi er heldige vi!!!!

Anne sa...

Drømmende vakkert, bare en ting å si om det. Perfekt eksopnert også Christine :-) flinka!!

Translate

Min bloggliste

Bloggarkiv

Følgere

Populære innlegg

Totalt antall sidevisninger