lørdag 5. mai 2012

Pinseliljer


God morgen. Innom en kjapp liten tur for og legge ut et bilde av pinseliljene som blomster for fullt nå. Det er enda et par uker til pinsen er her, men liljene ser ikke ut til og bry seg med det.

Her våknet vi opp til et hvitt lite snødryss, og med den kalde vinden som vi har, hjelper ikke det på.
Mens jeg er på jobb, har mannen planer om og lage blomsterkasse til klematis'ene jeg skal kjøpe. Har bestemt meg for en rød og klarer ikke og bestemme meg for den andre fargen.

God helg videre.


5 kommentarer:

Giancarlo sa...

Un felice week end per Te...ciao

ITAF sa...

Nyyydelig vakker pinselilje! Her er det såvidt kommet knopp på dem, og bare noen få av påskeliljene blomstrer (vi har hagen full).

Riktig god søndag til deg! :-)

Karin sa...

Hei Christine
En vakker pinselilje du har.
Jeg har dessverre ingen igjen.
Håper du har det godt.
Klems fra Karin

Mimmi sa...

Så vacker den är :) och mycket bra fotat
Kram

Mimmi sa...

Så vacker den är :) och mycket bra fotat
Kram

Translate

Min bloggliste

Bloggarkiv

Følgere

Populære innlegg

Totalt antall sidevisninger