torsdag 17. mai 2012

Mandagstema # 40


Litt seint ute, men når en jobber mye kvelder, er en ikke opplagt til annet og spise når en kommer hjem og slappe litt av.

Mandagstema hos Helene denne uka er Mai. Der er det så masse flotte bilder og velge mellom, men som Helene, har også jeg valgt meg et blomstringsbilde.

Ellers har det vært en grå og våt 17 mai her så, så jeg som var forhåpningsfull og optimist i dag morges om at regnet skulle lette, slik at vi kunne komme oss til byen for og se på barnetoget, men den gang ei. Tok ikke sjangsen på og risikere kamera selv med regnveske.

For flere flotte mai bidrag kan du klikke innom her.


http://helenesblogadresseat.blogspot.com/



3 kommentarer:

Anne sa...

Blomsten Christine sto helt perfekt til fargen på bloggen din!! noe så sart og vakkert du :-)

Mai er en travel tid for mange av oss, så mye som skjer på så mange fronter i tillegg til at en ønsker å være mest mulig ut når været er der. Og innimellom går det utover bloggkommentering ja.

Var dritt vær her i går så ble ikke mye tog for min del, men pytt pytt hadde det så koselig allikevel atte :-)

Håper du har gode dager du å vennnen. Klem.

Irén T. A. Færevaag sa...

Hei på deg, og vél overstått 17. mai :-)

Ikke det helt store maiværet nei, men koselig lell.
Vakkert bilde av nydelige blomster :-)

Fortsatt god helg til deg!

Koselig koselig sa...

Ja veldig kjedelig når 17. mai slår til og blir så våt og ekkel som det var i år. HEldigvis her i Sandefjord så ga regnet seg etter hvert, men det kom jo da til det verste tidspunktet. Midt i barnetoget :(
Kjedelige greier du.

Regnveske til kamera, det skulle jeg likt å ha også!!! :)

Translate

Min bloggliste

Bloggarkiv

Følgere

Populære innlegg

Totalt antall sidevisninger