torsdag 3. mai 2012

Dyrene våkner til liv om våren


Forrige fredag skulle jeg hente mannen på jobb, på veien hadde jeg Mr. Nikon med for ville ta noen bilder av sauene og lamma ikke langt i fra oss. Men selvfølgelig var de ikke der når jeg kjørte forbi, så da fant jeg ut, at da tar kjører jeg på en liten fototur imens. Av gårde kåre med meg inn mot Røyksund, traff jeg på disse søte dyrene som stod og beitet. Et veldig godt tegn på at VÅREN ER HER!

Tittei.



Litt mat må selv ei ku ha.



Ingenting er som våren når sauene slippes ut på beite med sine små nyfødte søte små  lam.
Åh som jeg elsker våren .

Undertegnede ønsker alle ei god helg, og håper alle får et fint mai vær, og at kulden som er meldt holder seg langt vekke.
Jeg skal jobbe nok ei helg, så det blir lite blogging i helga.


1 kommentar:

Marie sa...

Flotte bilde frå ei herlig tid!
Har hatt nokre feriedagar nå etter første mai og det passa perfekt for eg har fått gjort masse i hagen i finveret :)
Har ikkje sett sommarblomar ennå eg det er godt for nå blei det bikkjekaldt ute :(

Takk for koselige kommentarar på bloggen min sjølv om eg er treg til å kommentere tilbake. Har så masse eg skal få gjort når eg har fri at det blir lite tid med dataen.

God helg :)

Translate

Min bloggliste

Bloggarkiv

Følgere

Populære innlegg

Totalt antall sidevisninger