lørdag 28. april 2012

Tusenfryd


Ein av favorittblomstene mine om våren e tusenfryden som fins i 3 forskjellige fargar, rød, rosa og kvit. Dessuten e der også frøposer o med denne.

Var litt uvant med første fri fredag på 1 måned, som bestod av klesvask og dulling i hagen.

Posene med tusenfrø posene ble sådd , og tusenfryd plantene fikk jeg endelig plantet forrige helg.

Var ute med macro'en i går og prøvde meg litt med blender på tusenfryd, hvis det er noe jeg bruker lite så er det blender, for det er vanskelig.




Men nå tar undertegnede kveld, har mange arbeidsdager foran , så spørs om jeg er så bloggeaktiv de neste dagene, men har jeg tid, så skal jeg prøve.

Ønsker alle en flott søndag og håper at været blir bra, slik at alle kan komme seg ut med kamera på tur.

5 kommentarer:

Beate sa...

Tusenfryd er en flott blomst. Likte godt det siste bildet! Takk for besøk inne hos meg. Vi har et canon eos 60D og et sigma 17-50mm F2.8 ex dc os hsm objektiv :)

ITAF sa...

Hei på deg, Christine!

Så flotte bilder du har tatt av vakre tusenfryd! Nydelige farger/former :-)

Har noen tusenfryd i det ene bedet mitt her også, men det ser ut til å være en annen type.

Ønsker deg en fabelaktig flott uke!

stallnilsen sa...

Tusenfryd er noen skjønne små planter, har prøvd dem et par ganger, men det ser ikke ut tl at de trives noe særlig her hos mæ, for de blir bare noen puslinger....

Ha ei fin ny uke, og takk for kommentar på bloggen min :)

Hilsen Lisbeth ;)

TurboLotte sa...

ÅH jeg elsker Tusenfryd.

Anne sa...

Kjempesøte blomster Christine, og du gav meg et nytt tips til denen sommeren :-) liker den sukkersøte fargeblandingen!!

Translate

Min bloggliste

Bloggarkiv

Følgere

Populære innlegg

Totalt antall sidevisninger