mandag 23. april 2012

Mandagstema # 37


Mandag og ny uke, og da er Helene på farten igjen med ny utfordring.

Denne uka er det i farten og da kunne jeg ikke unngå og legge ved mitt bidrag av  "vår " lille apekatt Bessie som storkoser seg på Borestranda i 2009. Springe løs er noe av det kjekkeste hun vet.

Hiv og hoi, Bessie er i farta.

Ønsker alle en super mandag, her var det kaldt i natt, men bedre temperatur ute nå. Heldigvis, hvis jeg får fri en dag denne uka, må jeg klippe rosebusker, klematis og vivendel, før det blomstrer. Farlig og jobbe på hagesenter, på lørdag kom jeg hjem med et syrintre, 2  pakker med jordbær og en rabarbraplante, på fredag fikk jeg plantet den nyeste og fineste Rhododendronen jeg vet om.

For flere bidrag til i farta klikk innom  
http://helenesblogadresseat.blogspot.com/

10 kommentarer:

Mariane sa...

Det er da bare et pragtfuldt billede !!!.. dejlig lille hund også hehe.

Hilsen
http://www.starone.dk/b4/?page_id=267

Annemor sa...

det var en lykkelig hund i farta. Flott bilde.
Hilsen
http://www.starbear.no/mormor/2012/04/23/mandagstema-37/

ps. Kan du være så snill å ta bort bokstav-verifiseringen for kommentarer. Bokstaven er så vonde å lese.

Asbjørg sa...

Her var det virkelig full fart!

Pialotta sa...

Full fart bland maskrosorna ... swisch ...

Gillisbloggen sa...

Så fint bilde ab vofsen din,den var i farta.Ønsker deg en fin uke :=)))

Anne sa...

Sett på maken!!! til gladbilde :-)

Ida sa...

I farta, ja!
Herlig.
Til å bli glad av. (:

God torsdag!

Landbohaven sa...

Jeg kom bare lige forbi.
Godt billede af den lile søde hund.
Tak for kigget.
Ha` en god dag.

stallnilsen sa...

Så flott bilde :)

Takk for titten inne hos mæ, ha ei fin helg, hilsen Lisbeth :Ø)

Koselig koselig sa...

Tjo bing der kommer hun som skutt ut av kanon hahahahaha herlig bilde!!!!!!

Translate

Min bloggliste

Bloggarkiv

Følgere

Populære innlegg

Totalt antall sidevisninger