lørdag 7. april 2012

GOD PÅSKE


Vet det har blitt veldig lite blogging her for tiden, men med full jobbing, hundeutstilling palmehelga, besøke tantebarn så flyr dagene avgårde. Og spesielt når en jobber kvelder. I går og i dag har jeg hatt påskefri, så er det jobbing i morgen og søndag, det gleder jeg meg til. Håper at været blir bra, så det blir travelt. Første gang jeg jobber påskeaften og 1. dag, så det blir spennende.


Påskeliljene er jeg veldig kresne på, de små narcissene er for meg ikke påskeliljer, det må være de store påskeliljeløkene.



3 kommentarer:

Gry sa...

Enig, selv om jeg kjøper de små på Plantasjen når de kommer for å pynte litt opp i hagen....

Men nå har jeg akkurat vært ute og plukket inn en bukett med ekte påskeliljer! Og så godt som de dufter!

ITAF sa...

Nydelige er de uansett størrelse og type synes jeg. Friske fargeklatter som lyser opp som små soler på bakken :-)

Så flott bloggdesign! Lekkert! Men du, kanskje det bare er på min pc det er slik...synes det var bittelitt vanskelig å lese blå skrift på blå bunn... :-)

Mor Inger`s hus sa...

Hei, og takk for hyggelig hilsen på bloggen min.

Kjempefin blogg du har :)

Translate

Min bloggliste

Bloggarkiv

Følgere

Populære innlegg

Totalt antall sidevisninger