fredag 13. april 2012

God formiddagstur


For en dags skyld har det vært oppholdsvær noen timer i dag, og undertegnede og 2 små hunder skulle ut på tur. Blir lei av og tråkke de samma turene dag inn og dag ut, så i dag ville vi gå et stykke opp mot Steinsfjellet, kamera lå klart i veska nede i stua, så da var saken biff. Hundene er helt koko på turløyper som vi ikke går hver dag, så det er "bånn gass " og hold følge. 


Her er iallefall bildene jeg fikk tatt, mens jeg klarte og holde følge med 2 stykk hunder som ligger helt utslått i sofaen nå etter over 1 times tur.








Kan ikke gå turer uten at Bella og Bessie må snuse her og der  :)

Men nå får jeg komme meg i dusjen siden jeg skal ha jobbehelg blant masse blomster , hmm skal kose meg i helga,jordbærsamplene er kommet, så er stygt redd for at jeg kommer hjem med en sånn en i kveld.

Så jeg ønsker alle ei fortreffelig helg og håper på sol og litt mer varme enn hva der er nå.

Ingen kommentarer:

Translate

Min bloggliste

Bloggarkiv

Følgere

Populære innlegg

Totalt antall sidevisninger