torsdag 22. mars 2012

Ute med macroen i solå


Endelig en dag med sol, når den hersens tåka til slutt lettet. Her har gradestokken stort sett ligget  på + 5- 6 grader, og med tåka hengendes over så hjelper ikke det akkurat. Når tåka forsvant i dag, spratt gradestokken opp til + 12 grader og med sol, fikk både undertegnede og blomstene ute varmesjokk visst. Krokusene poppet ut og det samme gjorde anemonene. Da var det og finne Mr. Nikon og macroen og benytte seg mens det vært så passe bra.

Hihi, hvis det er noe jeg er flink til og få med på minnebrikka, så er det enten en hest som står og tømmer blæra, i dag var det årets første veps jeg fikk med meg.

Off, er disse vemlige her kommet allerede. Da er det best og passe ekstra godt på hundene som skal lukte på alle blomstene til undertegnede.


Har storkost meg med macroen i dag.

Årets første hestehov. Mars måned er tidlig i år ser det ut for, får skylde på mildere vinter enn de 2 siste vintrene, hvor det har vært rekord lange vintre og iskaldt her vest.

Ønsker dermed alle ei superherlig helg, for min del blir det endelig jobbing på verdens kjekkeste arbeidsplass blant masse blomster osv.

4 kommentarer:

ITAF sa...

Fantastisk flotte bilder av vakre, vårlige motiv. Du e' kjempeflink, Christine :-)

Ut på tur sa...

Hallo Christine.
Herlige vårbilder du har tatt.
Kjempefine.
Ha en super helg da.
Klems Karin

Ruth B. sa...

Flotte macrobilete du viser.

God helg

Asbjørg sa...

Mange fine bilder her!Ser ut som været hos deg er bedre enn her,hos oss høljer det ned døgnet rundt for tida!

Translate

Min bloggliste

Bloggarkiv

Følgere

Populære innlegg

Totalt antall sidevisninger