søndag 25. mars 2012

Mandagstema # 33


Helene er på farten igjen med ny utfordring . Uka som kommer er det nytt liv.

Som Helene skriver så elsker hun våren og alt nytt liv som kommer, jeg og er likedan, elsker våren med sine vår lukter og flotte blomster.

Var i stuss hvilket bilde jeg skulle velge, så det blir denne rosebusken denne gang. Kjøpte flere rosebusker i fjor sommer, og har levd i spenning i vinter om de ville overleve langs leveggen vår ute i hagen. Oi for en overraskelse jeg har fått når jeg har vært på inspeksjon ute i hagen, masse masse roseskudd kommer på rosebuskene mine. Åh som jeg gleder meg til knoppene kommer og de spretter ut i blomst.


Ønsker alle en fin mandag og ei fine uka, her har det vært jobbing hele helga og i morgen er det kveldsjobbing, så da blir det lite data når undertegnede endelig kommer seg hjem.

15 kommentarer:

Tina´s PicStory sa...

pretty new life :)

ITAF sa...

Hei på deg!

Så kjekt at rosebuskene har overlevd vinteren! Det er utrolig trasig når stauder og busker ikke tåler vinteren...

Ha en flott dag og en strålende uke, Christine :-)

Lotta sa...

Ja, våren är underbar, bladen har börjat komma även på våra rosor men jag undrar hur det går för dem om det blir kallt igen???

Birgitte sa...

Det varer måske ikke så længe før vi også har roser hvis de selv skal bestemme ;-)

Inge sa...

Det er så dejligt at se nyt liv i naturen. :-)

Lises hjertegleder sa...

Fint vår bilde. Ha en god uke:)

Aud på Dal sa...

Det er bare herlig når man ser det spirer og gror ute.
Gleder meg til å se rosene din i blomst.
Ha en fin dag :-)

Annemor sa...

Det er så deilig når man ser at blomster og andre vekster kommer på nytt.

Asbjørg sa...

Ja nå er det mye som spirer og gror!En herlig tid!

Med kjæleik til livet sa...

nydelig bilde

monikasmil

Britt Lundli sa...

Nydelikt bilde....

Ha en fin kveld..

Britt

Hverdagsglede!! sa...

Kjenner igjen den gleden når første runde i hagen blir gjort for våren, og det overraskende pipler frem med skudd på busker og trær. Herlig =)

Ønsker deg en fin kveld!

Irene sa...

Herlig å se nytt liv ... og jeg ser også etter om mine blomster og trær har overlevd vinteren. Så langt ser det bra ut!

Ha en fin helg!

Irene

Koselig koselig sa...

Så fint at det har gått bra med rosene dine :)
Vi hadde en Heidelberg her,men den tok kvelden til slutt for å si det sånn. Skulle gjerne hatt rosehage, men det får bli ved en senere anledning.
Drømmer om en liten kjøkkenhage også!

God påske!

Anne sa...

Dette lover godt, det er VÅR i lufta :-)

Translate

Min bloggliste

Bloggarkiv

Følgere

Populære innlegg

Totalt antall sidevisninger