tirsdag 6. mars 2012

Herlig fototur en mandags formiddag


Siden undertegnede er hjemme for tiden og venninna mi har fri annenhver fredag og mandag, hadde vi lyst til og ta oss en fototur hvis været var bra. Planen var Golfbanen i Sveio, men siden vi har vært der, og jeg ikke hadde vært der de har hytte, ville vi heller kjøre ut der. Siden jeg aldri har vært der før, var det et stykke og kjøre, men det gikk det også. Vi endte opp med ei strand, ikke langt fra hytta Deres, og der koste vi oss og gikk rundt og knipset. Dårlig med vårtegn eneste, men regner med om ca 2 uker, så er vel det poppet mer opp av blomster, sauer m / lam og kyr, kanskje med kalver.

Men, her kommer noen bilder fra gårsdagen.





















3 kommentarer:

Marie sa...

Så fin plass du har vore på :)

Ingvill sa...

Hei! Takk for koselige ord inne hos meg:O) Man blir varm om hjertet av sånne ord:O) Nydelige bilder du tok i går, deilig å gå på tur og knipse i vei. Legger meg som følger her så sees vi igjen, klem

Sivinden sa...

Fin serie, - liker ekstra godt det tredje bildet ditt:)

Translate

Min bloggliste

Bloggarkiv

Følgere

Populære innlegg

Totalt antall sidevisninger