tirsdag 28. februar 2012

Koteletter med ny vri


Middag på en mandag., hva skal det bli mon tro? Tok ut koteletter på lørdag som var planen at vi skulle ha til middag i går. Sånn ble det ikke, så da ble det koteletter i dag istedenfor.

Istedenfor vanlige koteletter i brun saus med poteter og gulerøtter til, ble det først koking av poteter og gulerøtter, steiking av koteletter, oppskjæring av purre, La dette i en ildfast form med grønnsaker, kotelettene og purreløken drysset over, og så inn i ovnen.

Mannen syns det smakte godt, med en ny vri.


2 kommentarer:

Anne sa...

Ble sulten jeg Christine, og det før jeg har kommet skikkelig igang med dagen her :-) dette skal jeg å forsøke en gang, en har jo behov for en litt ny vri, går mye på det samme her hos oss også.

Men hva har skjedd med bloggen din? har du begynt helt på nytt eller??? alle dine gamle innlegg da jente??

Takk å for trivlelig mail. Anneklem

Veronika sa...

Hei:) takk for koselig besøk i fjøsbloggen min og velkommen som følger, koselig! Aktiviteten går litt i rykk og napp, men jeg kommer snart tilbake med mer jevnlige oppdateringer, har hatt permisjon og vært litt passiv;) ha en alle tiders dag!!!

Translate

Min bloggliste

Bloggarkiv

Følgere

Populære innlegg

Totalt antall sidevisninger