fredag 13. januar 2012

Tulipandagen og fredag den 13.


Ja, det e vel ikkje ofta at dessa 2 e på samme dag. Hørte på radioen i dag at 13 januar e Tulipandagen. Og fredag den 13, e visst den store ulykkesdagen. For min del har det ikkje vært noen uhell heldigvis og ikkje med hundene heller.

I ittemiddag va me ein tur på Maci og handla, og me tok turen innom Plantasjen og kikka o, mens me va i samma huset. Åh, nå va frøposane, dei små drivhuså, krokus og påskaliljer i potter kommet i butikken, og dei gjorde klart for møblene som ska komma i butikken. Me prøvde 3 sett, så me får se om det blir noen nye hagamøbler i år eller ka.

Siden det va tulipandagen, kjøpte mannen ein bukett med tulipaner te meg, der va komt nye snittblomster o, som eg ikkje har sitt før. Åh eg glede meg te våren der borte, verre blir det for lommabokå hihi.

1 kommentar:

Anne-Berit sa...

Jeg kjøpte også tulipaner i dag,flaks,for jeg visste ikke at det var tulipanens dag i dag.Rent lykketreff på fredag den 13.får en vel si.God helg:)

Translate

Min bloggliste

Bloggarkiv

Følgere

Populære innlegg

Totalt antall sidevisninger