lørdag 14. januar 2012

Macro objektiv

Itte et par runder med meg sjøl, om ka eg ska kjøpa blitz eller macro, klarte eg endelig te slutt og bestemma meg for Nikkor si 40 mm micro linsa. Når eg hadde Olympus og macrolinsene 35 og 50 mm, va eg mest fornøyde med 35' en.I følge betjeningen, ville eg då væra godt fornøyde med 40 mm. Har bestemt meg o, mens eg va på Japan Photo om ka dei neste investeringane mine te kamera blir, og det e blitz og 50 - 300 mm med stabilisator. I mens ska eg leka med med macro'en, har tatt noen prøvebilder, og jisses man for noen bilder. Te våren komme det te og bli tatt noe ekstremt med macro, det kan eg lova, så lenge det hersens veret ikkje ødelegge alt då.

Men, nå e det natta for min del, før eg sovne i benken.

1 kommentar:

Anne sa...

Alltid spennenede med nytt utstyr, og grattis til deg som har fått et nytt leketøy :-)

Dårlig vær her også, og det blir nesten ikke tatt et eneste bilde, det regner og blåser og sludder og er ikke kjekt i det hele tatt. men en tur må det vel bli i dag også.

Supersøndag ønskes deg Christine.

Translate

Min bloggliste

Bloggarkiv

Følgere

Populære innlegg

Totalt antall sidevisninger