søndag 8. januar 2012

Fysste søndags og fototur i 2012


Leie av og gå dei vanlige turane med jentene, så i dag tok med ned 2 stk hundeburer og satt i bilen for sesongen, pakka 2 stk griffer, drikke og kamerautstyr med og kjørte mot Avaldsnes og Bukkøy. Va litt spente på om me konne gå der nå, for i fjor når me henta maen når han kom hjem fra Belgia, så gravde dei der, så me måtte snu. I dag va dei ferdige, så me konne gå nedover, jippi. Hundene heilt ville og koko itte andre turløyper og andre lukter.

Kjekt og ta bilder uten og juksa, så i dag har eg brukt både manuelt, blender og lukker, blir aldri fortrolig med blender, men gjekk overraskende bra, like best lukkertid. Har lekt meg litt med svart kvitt i dag, og litt fargar, alt itte ka eg hadde lyst te.













4 kommentarer:

Gry sa...

Så flotte bilder!

Anne-Berit sa...

Her var det mange flotte bilder,og ikke minst var det artig å se hundene dine for ei hundegal dame som meg.Har 3 hunder selv,to Shetland Sheepdog-jenter,og en Tibetansk Spaniel,jente det også.
Jeg er med i en fotoklubb og har lært masse der.Så no fotograferer jeg bare med manuelle innstillinger,synes det er artig,selv om jeg bimmer stadig vekk.Det er jo det man lærer av.Syns du har vært kjempeflink.Ha det kos:)

Anne sa...

Måtte det bli mange slike fine fototurer på deg i 2012 Christine :-) Ikke det aller beste været på din kant av landet heller ser jeg, men uansett en MÅ ut, og der her du jo en stor stor drivkraft i dine firbente venner :-) heldige du med slike små venner.

Likte så bildet av den så godt kamuflerte hytta og den skigarden helt til sist. Kunne tenkt meg en bit av en skigard selv jeg faktisk, håndtverk det.

Anneklem.

Arnhild sa...

Hei, og takk for hyggelige kommentarer! Koselig å titte på bloggen din :) Mange fine bilder! Søte små firbeinte også!

Translate

Min bloggliste

Bloggarkiv

Følgere

Populære innlegg

Totalt antall sidevisninger