lørdag 26. november 2011

Julapynting


Ja, siden det blir jobbing så og si kver helg fram mot jul på et julapynta Plantasjen, så siden eg har fri denna helgå, så fant eg lika godt ut, at eg kan pynta denna helgå. Onsdag blei adventstakane satt fram, julagardinene på kjøkkenet hengt opp og mitt nissesydde bildet, får som alltid plass på kjøkkenveggen.


Så nå e der pynta med lilla dukar i begge etasjar, advendstakar like så, adventslys e nesten på plass begge plasser, nå e 2 etasjer o pynta te jul.


I mårå blir det julabaking av pepperkakehus, pepperkakehjerter og ristoppar. Siden butikkane va utsolgt for meierismør, må eg venta med og baka verdens beste julakjeksar te meierismøret komme i butikken igjen.


Dessuten blir det julamiddag i mårå te middag, då ska me ha pinnakjøtt og sossisser. Hmm, det ska bli godt.


Ska finna fram Mr. Nikon og knipsa litt i mårå og legga ut bilder fra julaforberedelsene hos oss.


1 kommentar:

Gry sa...

Så flittig du er! Jeg har vært i skogen og hentet litt mose og kongler for så å lage en juledekorasjon. Men ellers så har jeg ikke helt julestemning ennå...

Translate

Min bloggliste

Bloggarkiv

Følgere

Populære innlegg

Totalt antall sidevisninger