mandag 24. oktober 2011

Sveio Golfbane


Søndagsturen i går blei te Sveio i Leio, te Golfbanen. Der har verken maen eller hundene vært der, og då e griffene som regel heilt tullerusk og koko, på ukjente plasser. Der e 3 turløyper, rød, gul og grønn salamanderløyper, kor der e forskjellige lengder på de. Me endte opp med og gå den røde, den e visst den kortaste, men me va ute nesten 1,5 time for det.

Va flinke i går o, med kamerainnstillingane, holde meg på manuell for tidå og lere meg te der. E imponerte av meg sjøl, om eg ska sei det sjøl. hihi.

Så te gårsdagens bilder.


Legg til bildetekst


































5 kommentarer:

Anne sa...

Golfbane å ja :-) ikke god på det jeg da, men å gå tur, det :-) er jeg god på Christine.

Så utrolig trivelig å se hvordan du koser deg med kamera, men et bitte lite tips, forsøk å få hundene i øyenhøyde neste gang du knipser dem, det hadde vært litt kjekt å sett, ja også mye nærmere.

Anneklem til deg.

Marie sa...

Eg har også eit lite tips :) Om du vil kan du "rette opp" vannlinje i picasa (kan lastas ned gratis på nettet), greit når vannlinja er vannrett :)
Masse flotte bilde, du er flink!

Klem frå Marie

Janne sa...

Hei Christine!
Flotte bilder!!
Tusen takk for kommentar hos meg! Og jeg ønsker
deg og dine små herlige vovser en god helg!
Klem fra Janne

Synnøve. sa...

Tusen takk for besöket hos meg. Det er alltid like morsomt når man finner nye navn på besökslisten.

Du er flink med kameran du og må en si.
legger til deg på lista så eg kan kikke inn her igjen.
Ha nå en fin lördagskveld og nyt söndagen.
Klem Synnöve.

Gry sa...

Skal si du er ivrig til å gå tur! Og med kamera med så blir det til at vi legger merke til detaljer og motiver vi ellers ville ha gått forbi.

Fortsatt god helg!

Translate

Min bloggliste

Bloggarkiv

Følgere

Populære innlegg

Totalt antall sidevisninger