søndag 16. oktober 2011

Søndagstur te Kringsjå hyttå


Mammen ville ut på fototur i dag o, mens veret e noenlunde bra. I dag endte me opp på Kringsjå hyttå. 2 galne griffer e heilt koko på turplasser me sjelden går. Har vært flinke i dag, brukt mye manuell, juksa litt med program, men har stort sett holdt meg på manuellen i dag o. Flinkis :)

Her komme bilder fra dagens forblåste tur. Godt eg hadde Skogstad jakkå på meg, men konne godt hatt ein tjukkare genser onnå kjente eg ittepå.



































































9 kommentarer:

Anne-Lise sa...

Ser ut som dere hadde en virkelig flott tur, Christine! Moro å se bildene dine! Hogstfeltet så spennende ut! Der kunne du sikkert gått i flere timer og fotografert detaljer! :-) Takk for titten!

Gry sa...

Gjett om de små firbeinte hadde en fiott tur - og de tobeinte også!

Anne sa...

Masse fine bilder her ja :-) og to nydelige firbeinte og..
Ha en fin kveld :-)

Anne sa...

Skal si det var en lang tur, he he Mange bilder i alle fall, og de hundene dine, så leken og yndige de var :-)

Go klem til deg Christine.

missM (Hverdagseventyr) sa...

Så ut som en koselig og fin tur.

Lilla Kullan sa...

Mysiga och fina höstbilder.:-) Stina

Marie sa...

Masse fine haustbilde :)

Eg tar 200 + eventuell porto for kalenderane mine :)

Irene sa...

Fin tur dere må ha hatt! Og mange bilder fra turen ble det også!

Ha en fin mandag!

Irene

Trallala sa...

For noen nydelige høstbilder, herlige farger og fine hunder :)

Translate

Min bloggliste

Bloggarkiv

Følgere

Populære innlegg

Totalt antall sidevisninger