søndag 30. oktober 2011

Høst oktober

Ute litt i hagen ein dag og tur med jentene, Mr. Nikon med på lasset .


Dessa her har visst misforstått alldeles, e ikkje mer enn 1 god måned siden eg planta dessa. Får bara håpa at dei komme opp neste år.


Erterblomster i blomst i Oktober, e ikkje vanlige kost hos meg iallefall. Vanligvis får eg de aldri te, så i år e eg kjempefornøyde.







Ein frøpose eg planta i sommar, trodde der aldri sko komma noe blomster, men når det fysst kom, så blomstra der voldsomt.




1 kommentar:

Randi sa...

Så fine bilder du har tatt..ja høsten i år har vært litt rar. Jeg fant en løvetann på turen min i går..hehehe...
Mne jeg liker vinteren og jeg da...bare det kommer snø så.

ha en super fin uke

Translate

Min bloggliste

Bloggarkiv

Følgere

Populære innlegg

Totalt antall sidevisninger