lørdag 15. oktober 2011

Fototur med nye filtrer


Oppholdsvær og frilørdag. Kjørt mannen på jobb og hadde 8 timer te fri disposisjon. Nice. Handla litt på veien him. Gjekk morgentur med jentene, litt mat og ein dusj, så va det ut på tur. Pakka Nikon i kameraveska og fant dei nye filtrene, for og prøva dei ut.

Fant fort ein favoritt,  og ein te va ikkje så domme, mens dei 2 siste, fant eg ikkje så mye ut av.
Her e et knippe av dagens fangst. Hihi.

Har vært både i Djupadalen og med Laksafossen og kost meg skikkelig i dag. Eg elske og ta sånne bilder, med forskjellige lukkertider. Fant te og med ein aen innstilling o i dag, og den merkas o på bildene. Kjørt kun i manuelt, med vatn så klare eg det bra, ellers så slite eg.

Ha ein herlig lørdagskveld.













3 kommentarer:

Anne-Lise sa...

Så gøy at du har fått deg nye filtere! Det er alltid moro å teste ut nytt utstyr! Vann er spennende å fotografere! :-)

Marie sa...

Kjempekjekt å teste ut nytt utstyr!
Og ikkje minst vere ute i naturen :)

God søndag :)

Spiderdama sa...

Så flotte bilder! Jeg liker også veldig godt å ta bilder av vann med forskjellig lukkertid.

Takk for besøk og kommentar. God søndag:-)

Translate

Min bloggliste

Bloggarkiv

Følgere

Populære innlegg

Totalt antall sidevisninger